כרטיסים מ-€20
ארמון המוזיקה הקטלאנית - פלאו דה לה מוזיקה קטלנה ”מומלץ לראות מופע“
המבנה נמצא מערבית לכיכר קטלוניה. ואי אפשר לפספס אותו. יש שיגידו מצועצע ויש שיגידו מדהים. בעיניי הוא אחד המבנים היפים בברצלונה. הוא נבנה לפני יותר ממאה שנה. הוא בנוי בסגנון המודרניסטה בשילוב אלמנטים גותיים. ובעברית פשוטה המון צבעים וקישוטים. קראתי שמכנים אותו בלעג “קופסת בונבוניירה” אבל כך הוא באמת נראה. יש אפשרות לבקר בתוכו בסיור מודרך, ויש אפשרות לראות מופע וזה מה שאנחנו עשינו. בכל מקרה כדאי מאוד לראות את המבנה, למי שאין זמן, אפילו מבחוץ אבל כדאי להקדיש זמן לביקור בפנים. אני מניחה שכאן התמונות ידברו.
כרטיסים מ-€20
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל