הנהג גיאה ”טיול בבאטומי ובסביבותיה עם גיאה !“
נסענו באיזור באטומי 3 זוגות עם גיאה ולשה.
גיאה מקומי וישראלי, כך שהוא מכיר את שתי התרבויות ומסתדר הן עם הישראלים והם עם הגיאורגים.
גיאה היה מאוד אדיב, ומצחיק ופשוט עשה לנו את הטיול!
לקח אותנו למסלולים מהממים, חלקם מתויירים יותר וחלקם מתויירים פחות, היה פשוט מהמם!
מגיע לגיאה הכי הרבה פירגון שיש, הוא עשה מעל ומעבר כדי להנעים עלינו את הטיול, וניתב אותו לבקשתנו.
אנחנו ממליצים עליו בחום, לכל מי שנוסע לגיאורגיה!
נ.ב. המחירים היו מאוד זולים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל