הנהג גיאה ”נהג אמין והגון“
חזרנו מסופש בבטומי גיאורגיה, איך שהגענו למלון עשו לנו היכרות עם הנהג (שתי בחורות שנסעו איתו שבוע) ואני חייב לציין שזה ממש עזר לי.
הבחור דובר עברית, גרוזינית, רוסית ואנגלית והוא יליד המקום. הוא מתנהל בהוגנות גם מבחינת מחיר וגם מבחינת כבוד והערכה.
גיאה ליווה אותנו 3 ימים לכל האטרקציות והוא בקיא בכל השטיקים והקומבינות ויודע איך להתחמק מהם.
הנהיגה מאוד זהירה ובטוחה, הוא לא שותה ולא מעשן וזה חשוב.הרכב חדיש וממוזג ונוח מאוד כולל 4X4 והמחירים חצי ממחירי הסוכן המקומי של חברת התעופה.
ייתרון נוסף זה שהוא יכול להגיע עם הרכב למקומות שהאוטובוסים לא מגיעים וזה חוסך המון הליכה.
אני טיילתי עם ילד והוא ממש היה נחמד אליו וידע בדיוק מה יעניין אותו.
בנוסף נתן לנו טיפים לגבי מקומות לאכול ולגבי בילויים, אגב תמיד הזמנו אותו לשבת לאכול והוא ולשה ממש צנועים. חשוב שהוא יתרגם את התפריטים וינחה את המלצרים כיצד להכין את האוכל בהתאם לדרישות ולטעם שלנו הישראלים.
ביום שבת הוא לקח אותנו לשמורת טבע מדהימה כולל מפלים ואומגה ואגם, והוא היה מורה דרך מצויין שמכיר את היער פיקס.
ממליץ ליצור קשר איתו בוואצאפ ולקבוע ולשריין איתו את מועד ההגעה.
+995595565128.
תגידו לו שרון ורם ממליצים עליו הוא לא שוכח אותנו.
אגב את העברית הוא רכש בארץ כעובד נמל אשדוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל