הנהג גיאה ”נהג אמין, סבלני ורכב טוב“
באוגוסט-ספטמבר 2015 נסענו שלוש נשים לגיאורגיה. דרך זורא שכרנו נהג בשם גיאה וחרשנו איתו את כל המדינה. ב-11 יום עברנו 2,500 ק”מ, בכבישים עירוניים בהם נוהגים ללא חוקים, בכפרים צפופים ובהרים בדרכי אבנים ובשיפועים תלולים.
הרכב ממוזג, נוח ואמין, נוסע על גז שזה מאד חסכוני, רק בכבישים קשים עובר לדלק. הנהג עזר לנו עם המזוודות והמליץ על מקומות לינה לפי הצורך (את רוב המלונות הזמנתי מראש, דבר שהסתבר כמיותר). הנהג גיאה חיכה לנו בכל האתרים והיה סבלני, אדיב ונהג בזהירות ובטיחות. הנהג אינו מדריך, דובר רוסית בלבד (התאים לנו), יודע כמה מילים בעברית. העלויות היו נמוכות משמעותית מכל האחרים שבדקתי. הנהג מכיר את כל האתרים ומה שלא, יודע (ולא מתבייש) לשאול. תוכנית טיול בניתי עם זורא שהמליץ ונתן טיפים למקומות שעוד לא מופיעים בספרים. ויצא טיול מהמם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל