אסיאטיקה טראוול ”המלצה על סוכנות אסיאטיקה והנציגה Hein“
בחרנו באסיאטיקה לאור ההמלצות כאן באתר. יצאנו ל26 יום לוייטנאם וקמבודיה. נציגת הסוכנות שעבדה איתנו הייתה Hien, בחורה מקסימה, עדינה ונעימה. שעבדה ובנתה את התוכנית לאור המשובים שלנו והרצונות שלנו.
היה מצוין. מדריכים טובים בעלי ידע ורצון שנהנה. מלונות טובים ורכבים נוחים עם נהגים מאוד אדיבים.
התארחנו בביתה של Hein והכרנו את משפחתה שחלקה לנו כבוד רב ואירוח מחבק וחם עם ארוחה עשירה וטעימה.
כמובן הייתה איתנו בקשר לכל אורך הטיול וענה לכל שאלה סייעה והדריכה. הרגשנו שיש לנו גב ואיש קשר דואג.
מאוד ממליצה לציין בבניית התוכנית מה אתם אוהבים ומה פחות. אם לא אוהבים הרבה ללכת או שכן, מה מעניין אתכם כמו אורח החיים חקלאות ועוד או אתרים.
אסתי חזן.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל