הולה שלום ”חברה מעולה ואמינה“
פעם שניה שאני מטייל איתם והיה ממש מצוין. הפעם הצטרפתי עם בני לטיול לפירנאים עם מדריך מעולה בשם רפאל. היה גם מעניין מאוד וגם נוח מאוד. הכל תיקתק בצורה טובה והיתה חויה ממש נעימה. ממתיץ ביותר! כדאי להירשם מראש על מנת להרוויח את ההנחה וגם לבנות שלד בסיסי לטיול שלפיו אפשר לבנות את שאר הטיול.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל