תחבורה ציבורית ומוניות בבייג'ין ”רכבת תחתית בבייג'ין“
היינו בבייג'ין, זוג עם 3 ילדים בני 13-18. רוב המוניות סירבו לקחת 5 נפשות, כי ניתן לקחת רק ארבעה, ונאלצנו להשתמש במטרו. אני חייב לציין, כי למרות שהיינו לעיתים הלבנים היחידים בין אלפי סינים, הופתענו לחיוב. ראשית, הכל ברור וכתוב באנגלית. ניתן לקבל מפה בקופה. גם ברכבת יש סימונים ברורים בכל דקה היכן אתה נמצא. אני גם הכנתי לפני הנסיעה תחנות שקרובות ליעד שלי. למשל, יש תחנה צמודה לגן החיות, למקדש הלאמה ועוד. המחיר: 2 יואן. הסינים מאוד צנועים, אף אחד לא מציק. מאוד בטוח בכל שעה שהיינו. לדעתי שווה לפחות פעם לעלות במטרו. חוויה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל