Dobrumba ”אווירה“
בערב קפוא ומטפטף נכנסנו למסעדה העמוסה.רצוי להזמין מקום מראש. השירות היה איטי בהתחלה. כוסות יין. מרקים מהבילים. מרק ירקות היום היה פחות מוצלח.מנה צמחונית מעולה. על הקינוח ויתרנו. המסעדה ברובע היהודי קרוב לבית הכנסת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל