”אווירה“
בערב קפוא ומטפטף נכנסנו למסעדה העמוסה.רצוי להזמין מקום מראש. השירות היה איטי בהתחלה. כוסות יין. מרקים מהבילים. מרק ירקות היום היה פחות מוצלח.מנה צמחונית מעולה. על הקינוח ויתרנו. המסעדה ברובע היהודי קרוב לבית הכנסת.
קרא עודבערב קפוא ומטפטף נכנסנו למסעדה העמוסה.רצוי להזמין מקום מראש. השירות היה איטי בהתחלה. כוסות יין. מרקים מהבילים. מרק ירקות היום היה פחות מוצלח.מנה צמחונית מעולה. על הקינוח ויתרנו. המסעדה ברובע היהודי קרוב לבית הכנסת.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג