מריוס כאטאלין ”חבל שאי אפשר לתת יותר מ5 כוכבים“
אם היה אפשר לתת יותר מ5 כוכבים, הייתי נותנת. סגרנו טיול של יום אחד עם מריוס, נהנינו מכל רגע, ראינו בזכותו מקומות מדהימים, למדנו דברים חדשי. מעבר ליום הטיול, הוא דאג לנו בשאר הימים שהיינו ברומניה. בדק תמיד שהכל בסדר איתנו ושאנחנו מסתדרות וטוב לנו בארץ שהיא בכל זאת זרה. ממליצה על מריוס בהכי חום שבעולם, אין ספק שבטיולים הבאים שלנו ברומניה נשכיר את שרותיו כמדריך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל