אסיאטיקה טראוול ”מושלם“
חברת אסטיקה טראוול חברה שאם היה 100 כוכבים הייתי מדרג ככה אין משהו שלא ביקשתי או היינו צריכים ולא דאגו לנו גם בשעות מאוחרות של הלילה 24 שעות, תמיד עזרו בכיף סגרו טיול מושלם עם מלונות ממש טובים ומחירים ממש ממש טובים אין מישהו שראה ולא אמר איך זה ככה זול אז אני מאוד מאוד ממליץ על בחורה בשם סופיה תודה רבה לכם בזכותם אחזור לוויטנאם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל