הולה שלום ”טיול נפלא עם הולהשלום לטולדו“
נרשמנו לטיול לטולדו עם הולהשלום (טיילנו איתם בברצלונה וולנסיה והיה טוב) וציפינו לסיור טוב עם מעט חששות. אנחנו צעירים ופחות מתחברים להיסטוריה. אבל הפעם ציפתה לנו הפתעה נעימה בדמותה של בתאל- צעירה שגרה במדריד, חובבת גסטרונומיה וחיים טובים, היא פרסה בפנינו את טולדו על גווניה ועשתה את הטיול עשיר, נעים, חוויתי ומרתק, הופתענו מעצמנו שנהנו לשמוע היסטוריה “משעממת” ממש בכייף,
היא גם חשפה אותנו לסיור אוכל שעשינו והיה ממש טוב ומשביע.ממליצים בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל