שאטל 4U ”שביתת מוניות “
חברים במדריד כמעט בכל חודש יש שביתת מוניות, הם נלחמים חזק באובר ובאפליקציה נוספת הנקראת קאביפי או משהו כזה.
חבר שחזר לפני שבוע סיפר לנו על השביתה המתוכננת והחלטנו להזמין הסעה בדקנו מול כמה נותני שירות והמהיר והשירותי ביותר היה עמית משאטל 4U.
הוא הדגיש שיש שביתת מוניות בתאריך הזה וחשבנו שהוא הולך לעקוץ אותנו מכיוון שאין לנו ברירה.
אך לא זה הדבר הוא הסביר לנו שאין לכך השפעה על המחיר.
מבחינתו המחיר קבוע לזוג זה 35 אירו ולא משנה כמה מזוודות, אם יש שביתה אם זה בלילה או ביום.
אז נכון זה יקר יותר ב-5 אירו ממונית רגילה אך ב-5 אירו הללו הרווחנו גם דרך להגיע למלון בגלל השביתה, לא המתנו בתור הנהג חיכה לנו וישר ליווה אותנו לרכב, קיבלנו בקבוק מים כל אחד.
ונתנו פרנסה לבחור ישראלי נחמד ביותר שהמליץ לנו על מסעדה מעולה בשם 10Con10.
(נכתוב עליה בהמשך)
אז לפני שחוסכים כל יורו אולי שווה להסתכל על תמונה רחבה יותר במילא אתם תעשו שופינג בלפחות 500 אירו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל