שירה גפן ”תודה רבה ! שירה גפן על התכנון“
פשוט מדהימה! שירה בנתה לנו טיול מהסרטים! עכשיו חזרנו הכל היה מתוקתק והיא ליוותה אותנו במהלך הטיול פשוט להנות! ממש ממש מומלץ גם המחיר שלקחה מצחיק וערך המוסף. שווה המון! חסכה לנו המון כסף
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל