חדשות תיירות ותעופה

תקרית בנתב"ג: הנוסעים היו סגורים במטוס במשך שעות

טיסת הלילה של אייר אינדיה מתל אביב לדלהי התעכבה בשל תקלה טכנית והנוסעים ההמומים דיווחו שעוכבו במטוס ללא חשמל או מזגן, עד השעות הקטנות של הלילה
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: תקרית בנתב"ג: הנוסעים היו סגורים במטוס במשך שעות
צילום: depositphotos/ Boarding2Now

טיסה AI140 של אייר אינדיה מתל אביב לדלהי, היתה אמורה להמריא מנתב"ג בשעה 22:10 ביום שלישי (18.6) אך כאמור עוכבה בשל תקלה טכנית במנוע המטוס.

מטוס הדרימליינר מדגם בואינג 787 חזר אל הגייט בשעה 22:30, לאחר שכבר החל את נסיעתו על המסלול לקראת ההמראה, אך הטיפול בתקלה נמשך אל תוך השעות הקטנות של הלילה ועבר את שעת עוצר ההמראות בנמל התעופה.

נוסעים בטיסה דיווחו שלא הורשו לרדת מהמטוס במשך למעלה מ-4 שעות, במהלכן נאלצו לשבת במטוס ללא מזגן או חשמל בחלק מהזמן, עד שלבסוף שוחררו המומים ומאוכזבים וחיכו במשך שעות למזוודות ולטיפול של חברת התעופה.

בסופו של דבר נקבעה לנוסעים טיסה חלופית ליום למחרת (19.6), אך רבים מהם פיספסו טיסות המשך ליעדים אחרים בהודו ואף לאוסטרליה.

אייר אינדיה מסרו בתגובה: שהם מצרים על אי הנוחות והעיכוב, והדגישו שהנוסעים עוכבו על סיפון המטוס כחלק מנוהל, שמטרתו לזרז את ההמראה המחודשת ברגע שיסתיים הטיפול בתקלה. אייר אינדיה הדגישו בנוסף, שהם יבחנו את המקרה וינסו לבדוק איך יוכלו לצמצם את הפגיעה בנוסעים ואי הנוחות שנגרמה להם, במקרים דומים בעתיד.