קניות בפריז - 6 המלצות ידידותיות לארנק

חופשה בפריז אף פעם לא שלמה בלי שופינג בניחוח אירופאי. ברחבי העיר מרכזים מסחריים ואזורי קניות שאסור לפספס. בקלות תוכלו למצוא את כל המותגים המוכרים כגון: C&A ,Zara ,H&M ועוד. לפניכם שש המלצות על קניות בפריז, אז הכינו את הארנקים וצאו לדרך, חווית הקניות מתחילה כאן
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: קניות בפריז - 6 המלצות ידידותיות לארנק
Marc Bertrand/Paris Tourism ©

מרכז מסחרי מונפארנס

מעל תחנת המטרו מונפארנס (Montparnasse) ולמרגלות מגדל מונפארנס, הוקם קומפלקס של חנויות עצמאיות, סניפים של חנויות מותגים ומסעדות. זהו למעשה מיני קניון ובין החנויות, ניתן למצוא את הסניפים המקומיים של Andre, C&A, Kookai, Galeries Lafayettes ועוד. החנויות במרכז קטנות מהסניפים שבמרכז העיר. בניגוד לסניפים הגדולים בשאנז אליזה או בריבולי, אין תורים לחדרי המדידות, מה שנותן אווירה יותר רגועה ונינוחה בעת קניות בפריז.

• כתובת: Between Rue De l'Arrivée And 22 Rue Du Départ, 14e
  • מטרו: Montparnasse Bienvenue

חנות הצעצועים Village Joué Club

Village Joué Club היא חנות כל-בו יפהפייה וענקית אשר הקומה בשנת 1859. הארכיטקטורה במקום שווה ביקור, גם אם אין לכם ילדים. הגג המפואר מזכוכית וכך גם כל חזיתות החנויות. במתחם חנויות צעצועים, כמובן וניתן למצוא משחקי לגו, בובות, פאזלים, פליימוביל, צעצועים שונים ועוד. במקום, גם מועדון ילדים ואפילו חדר מיוחד, לחגיגות של ימי הולדת.

• כתובת: מתחת לשדרת Boulevard Haussmann, 3/5 Boulevard des Italiens
  • מטרו: Richelieu Drouot
  • אתר אינטרנט: www.villagejoueclub.com

מרכז הקניות Italie 2

מרכז מסחרי גדול, שהוקם בכיכר איטלי (Place D'italie). מכיל 130 בוטיקים במתחם מרווח ומעוצב. במרכז הקניות חנויות מותגים כגון: Levi's, Quiksilver, Celio, Zara, רשת המוסיקה והאלקטרוניקה Fnac ועוד. כמו כן, ניתן למצוא חנויות צעצועים, מסעדות, דוכנים, סופר מרקט גדול ואפילו מכון כושר. המחירים נוחים וסבירים.

• כתובת: 30 Avenue D'Italie
  • מטרו: Place D'italie
  • אתר אינטרנט: www.italie2.com

קניון Les Quatre Temps

מרכז מסחרי ענק ממדים, הממוקם על מפת פריז באזור רובע לה דפאנס (La Défense). בקניון העצום והחדיש, תוכלו למצוא מבחר בלתי נגמר של חנויות מותגים שונות: Esprit, Gap, H&M, Kookai ועוד. בנוסף, הקניון מציע מסעדות רבות, חנויות ספורט, כלי בית, ספרים ומולטימדיה. אם אתם זקוקים למתנות לילדים, קיים סניף ענקי של רשת טויס אר אס, במחירים נוחים מאוד. במתחם תמצאו גם בית קולנוע, מסעדות ובתי קפה.

• כתובתLa Défense Puteaux, Ile de France
  • מטרו: Grand Arche De La Defense
  • אתר אינטרנט: www.les4temps.com

רחוב הקניות Rue De Rennes

רחוב Rue De Rennes משתרע מאזור כיכר ה-18 ביוני 1940, שבאזור מונפארנס ועד כנסיית סנט ז'רמן (Saint Germain), שברובע השישי. זהו רחוב מסחרי ענק ונעים, שלכל אורכו מבחר עצום של חנויות, החל מעיצוב הבית, חנויות שוקולד, בתי כל-בו, חנויות נעליים וחנויות בגדים מיוחדות ואיכותיות. יחד עם זאת, ניתן למצוא חנויות מותגים פופולאריות, כמו סניף מיוחד של חנות הענק Fnac, שמדי פעם נערכות בו הופעות חיות, סניף גדול של Zara, סניף של Monoprix ועוד רבים וטובים. זהו ללא ספק אחד מהאתרים המוצלחים על מפת הקניות בפריז.

• כתובת: Rue De Rennes
  • מטרו: Saint Germain Des Pres, Monparnasse ,Rue De Rennes ,St Sulpice ,Saint
  • Placide

רחוב הקניות Rue des Francs Bourgeois ברובע המארה

רובע המארה העתיק, התעורר לחיים בשנים האחרונות, ונפתחו בו המון חנויות בוטיק בעיצוב מקסים, בתי קפה מסוגננים ופטיסרי מעוררי תאבון. ההליכה ברחוב המקסים מתחילה מרחוב ריבולי, ליד תחנת המטרו של Hotel De Villes, שם תפנו ימינה לרחוב Rue Vieille du Templ ושוב ימינה לרחוב Francs Bourgeois. האיזור כולו עמוס בחנויות קטנות, חלקן יוקרתיות כמו חנות הדגל של המעצב מייקל קורס, וחלקן במחירים נוחים יותר. אל תחמיצו ביקור במקדש הנעליים של Bensimon חנות הדגל של מותג נעלי הטניס הצבעוניות השוכן בבית מספר 12 ברחוב.

• כתובת: Rue des Francs Bourgeois
  • מטרו: Saint-Paul או Hotel De Villes

המידע בכתבה מתוך הבלוג של Gilcheled, ממדור הבלוגים של אתר למטייל. היכנסו לבלוג >>