”הסעו עובדיה בפריז“
הזמנו מעובדיה הסעה לשארל דה גול הלוך וחזור. חיכה לנו נהג עם שלט. אדיב ושירותי. בחזרה הגיע למלון בזמן נהג אדיב ומאוד שרותי. בבקר הנסיעה הקדמתי את שעת היציאה ולא היתה שום בעיה. המשרד מגיב תוך דקות להודעה. יש מספר ישראלי וואטאפ. לא בשישי-שבת שימו לב. ממליצה בחום. נוח מהיר ומדויק. תודה עובדיה. מיכל ורון.
קרא עוד