”שוק נחמד ליד התחנה המרכזית של הרכבות והאוטובוסים“
שוק השווה ביקור. עוגיות, שוקולדים ודברי מתיקה במחירים זולים מאוד.
בלב השוק יש מסעדה של אוכל פולני. טרי, טעים וזול מאוד. (לא המסעדה בכניסה לשוק) 10 פרוגי ממולאים בבשר/תפ”א/גבינה תמורת 10 זלוטי. מקלף ירקות משובח תמורת 10 זלוטי. ממליצה מאוד.
קרא עוד