יום שני - הגעה ולינה

• קניות בסופרמרקט בקניון Centro Commerciale Mongolfiera Foggia בפוג'יה

• לינה במטינאטה - La Vie en Rose Mattinata

יום שלישי - חצי האי גרגאנו

• מונטה סנט אנג'לו (Monte Sant'Angelo) - עיירה מאוד גבוהה, מושלגת, מבצר Monte Sant'Angelo castle, כנסיה במערה התגלה המלאך גבריאל Santuario di San Michele Arcangelo

• נסיעה לפורסטה אומברה (Foresta Umbra) - חזרנו אחורה עקב שלגים בכביש

• נסיעה לעיירה סאן גובאני רוטנדו (San Giovanni Rotondo)- כנסיה ירד עלינו שלג shrine of padre pio.

• נסיעה לויאסטה (Vieste) - תמונות נוף קשת, חור מנעול, אפשרי לרדת לים

• ויאסטה (Vieste) - הסתובבנו בעיירה, עיירת חופים , נערים הטעו אותנו לגבי החנייה , נמל

• נסיעה לקניון במאנפרדוניה (centro commerciale gargano manfredonia)

• לינה במטינאטה

יום רביעי - חצי האי גרגאנו

• נסיעה לפורסטה אומברה (Foresta Umbra) דרך יציאה מדהימה ממטינאטה עם נופים לים (Strada Comunale Paratina)

• טראק מושלג בפורסטה אומברה (מיקום), יציאה מהאגם המלאכותי leghetto dUmbra , הגענו עד Caserma Murgia (בית מכוער) , בערך 6.5 ק"מ

• נסיעה לפסצ'יצי (Peschici), אכלנו מול נוף מדהים לעיירה.

• נסיעה לויקו דל גארגאנו (Vico del Gargano) ,קנינו לחם במאפיה, מצודה, כנסיה , חומה וארמון

• נסיעה לקניון במאנפרדוניה  (centro commerciale gargano manfredonia)

• לינה במטינאטה

יום חמישי - נסיעה לאיזור בארי

• עזיבת מטינאטה

• סיור בשוק במטינאטה

• ארוחת בוקר בעיירה זאפונטה (Zapponeta)

• סיור מודרך באנגלית עם ג'ובאני במכרה מלח
    (riserva naturale Salina di Margherita di Savoia ) בעיירה מרגריטה דה סבויה  (Margherita di Savoia)

• עצירה בחוף הים ב Foggiamare

• סיור בעיירה ברלאטה (Barletta) - סיור בעיירה, קתדרלה גדולה ומבצר, פסל גדול בגובה 4 מטר בדמותו של אחד מקיסרי רומא חושבים שהוא של תאודוסיוס השני

• סיור בעיירה טרני (Trani)- סיור בעיירה, בית כנסת עתיק Sinagoga Scuola Nuova, המדריך של בית הכנסת עזר לנו להחנות את האוטו , קהילה יהודית בעיר , בנימין מטודלה דיווח על העיירה

• לינה בעיירה אלברובלו (dal Cavaliere     -   (Alberobello

יום שישי - מאטארה

• התארגנות לשבת

• סיור בעיירה מאטארה (Matera) - סיור בעיירה בין הסמטאות הציוריות (Sassi di Matera) , עיר שמשולבת עתיק עם חדש, מערות פרהיסטוריות ששימשו למגורי אדם, מערות חצובות בסלע , רצינו לטייל בנחל לכיוון המערות לא היה זמן, מוזיאון, יש הרבה ריקשות בגלל הסמטאות הצרות , קתדרלה , סיור בסמטאות

• הדלקת נרות חנוכה, קבלת שבת ותפילת ערבית

• סעודת ערב שבת

• סיור באלברובלו ,  מסלול חג המולד בין הטרולי

שבת - ארבלובלו

• טיול מקיף באלברובלו - אתר שימור אונסקו , כ 1500 טרולי , קתדרלה ,

• הגעה לכנסיה Church of Saint Anthony of Padua מסביב

מוצאי שבת - שופינג

• נסיעה לאאוטלט Parco Commerciale Casamassima קרוב לבארי ,דקטלון

• נסיעה לעיר הגדולה בארי (Bari) , הסתובבנו שעה בלי למצוא חניה וחזרנו לדירה באלברובלו

יום ראשון - דרומית לאלברובלו

• סיור בעיירה מרטינה פראנקה (Martina Franca) , עיירה יפיפייה , עמק ד'איטריאה , בתי בארוק מרהיבים במרכז העיר העתיקה , הרובע הישן (Centro storico) , קתדרלת סן מרטינו , ארמון הדוכס (Palazzo Ducale) , להסתובב בסמטאות , כיכר רומא ,  כיכר פלאבשיטו

• סיור בעיירה אוסטני (Ostuni), העיר הלבנה - רוב בתי העיירה עשויים מאבן גיר מקומית , הליכה בסמטאות

• סיור בעיר לצ'ה (Lecce) - מבני בארוק מאבן גיר המיוחדת ללצ'ה , מבצר בכניסה לעיר העתיקה,  אמפיתאטרון רומי ענק , בית קפה מקושקש עם הרבה שעונים , כיכר סנט אורנצו בשיפוצים ,כיכר הדואומו,  בזיליקת סנטה קרוצ'ה (Basilica di Santa Croce) , טירת קרלו ה-5 ,  להסתובב בסמטאות

יום שני - מזרחית לאלברובלו

• סיור במערת הנטיפים Grotte di Castellana (סיור באנגלית בשעה 11) - מערת נטיפים יפהפיה , סיור מלא גולת הכותרת היא "המערה הלבנה" , סיור מלא 3 ק"מ הלוך וחזור

• סיור בעיירה פוליניאנו א מארה (Polignano a Mare) - מראה בתים הבנויים על הצוק , להסתובב בין הסמטאות , לרדת לחוף הים באזור הגשר , העיר של הזמר האיטלקי דומינקו דומוניו עם השיר וולרה

• בדיקת אנטיגן קורונה בארבלובלו

• נסיעה לקניון  Centro Commerciale Conforama בפסנו לקנות לאימריקי מתנה, לא מצאנו כלום , קניון מיותר