להלן 29 טיפים חשובים לחופשה בת 5 ימים בדיסנילנד פריז עם ילדים קטנים:

• להביא נעלי הליכה נוחות. הולכים הרבה. הפארק ע-נ-ק.
  • תבקרו בפארק בימים שני עד חמישי. העומס הוא בערך חצי מהכמות שיש בימים שישי עד ראשון. התורים קצרים יותר. והחוויה נעימה עוד יותר.
     אנחנו היינו שם בימים שני עד שישי. וביום שישי פשוט הרגשנו את ההבדל בצורה דרמתית.

• מזג האוויר הפכפך. לבדוק טוב מתי נוסעים, כדי לא ליפול על תקופה גשומה מאד.

• לקנות באיביי ולהביא אתכם מראש שכמיות גשם (Poncho). חבל לקנות שם, כי זה ממש יקר.
  • תביאו בגדים קצרים וחמים. ותמיד תתעדכנו בבוקר במזג האוויר הצפוי. כי הוא משתנה מיום ליום. ותמיד תהיו בהיכון עם מטריות / שכמיות גשם.
  • להביא לילדים תחפושות מהבית. של גיבורי מארוול או דיסני או נסיכות. חבל לקנות שם, כי זה ממש יקר.
  • הפארק כולו מתאים לילדים בכל הגילאים, ורוב המתקנים והחוויות מתאימות מגיל 0. ישנם רק 6 מתקנים בערך שמוגבלים לילדים מעל גובה 1.20, ורובם בכלל נמצאים בפארק הסטודיו.
     מי שהכי מוגבל הן דווקא הנשים בהריון

אז בגדול - מדובר בפארק שהוא בעיקרו לילדים קטנים עד גיל 8, ולבנות שאוהבות את כל קסם הנסיכות ודיסני. ילדים בוגרים יותר עלולים להשתעמם שם אחרי יומיים. והם יהנו בעיקר בפארק הסטודיו.

• להביא ספר חתימות. כי חוץ מצילומים עם הדמויות והגיבורים, נהוג גם לבקש מהם חתימות. אנחנו קיבלנו ספר חתימות כזה מהמלון מתנה, כחלק מחבילת חגיגות ה-25 שנה.
  • למי שרוצה להצטלם עם הרבה דמויות. אז לקנות כרטיס photo pass. אם לא - אז אפשר לוותר
  • למי שיש כרטיס photo pass, אז בחלק מהאטרקציות, מצלמים אתכם. ואתם מקבלים את התמונה בחינם. העניין הוא, שלא כדאי לסרוק עצמאית את התמונות של האטרקציות באפליקציה. ובמקום זה, עדיף לגשת לדלפק התמונות עם מספר התמונה. ולבקש מהבחור בדפלק שיוסיף את התמונה לחשבון שלכם.ככה תקבלו תמונה באיכות הרבה הרבה יותר גבוהה! כי התמונות שסורקים לבד מגיעות באיכות נמוכה מאד.

• למי שיש מגבלה פיזית, ילד עם בעיות קשב וריכוז, או אישה בהריון - להביא אישור מקורי חתום מרופא. עם כיתוב באנגלית. ואז תוכלו לקבל כרטיס easy access שיקצר לכם את התורים בהרבה מהמתקנים והמופעים. והכי טוב, שכרטיס כזה מדלג לכם על כל התורים של נקודות הצילום על הדמויות!

• אם יש לכם דילים של ארוחות ערב/צהריים מהמלון, אז תבדקו איזה דרגת מסעדות יש לכם. סטנדרט / פלוס / פרימיום. וחשוב להזמין בטלפון מראש מקומות למסעדות שבהם תרצו לסעוד. כי אי אפשר פשוט להגיע למסעדה ולהיכנס. וכן, אפשר להזמין מראש רק בטלפון.

• יש 3 סוגי מסעדות בפארק כולו: שירות בדלפק / שירות בופה / שירות לשולחן. אנחנו אכלנו ב-4 מסעדות שירות בופה מצוינות:

Agrabha, Des Stars, ParkSide diner, Billy Bob

• למי שישן במלונות, אז לנצל את שעת האקסטרה טיים. מ8 וחצי בבוקר.
     הכי טוב לנצל בשעות האלו את התורים לצילום עם הנסיכה / מיני / מיקי / דייזי. כי הם הכי ארוכים במהלך היום.
     ואם רוצים לנצל מתקנים, אז ללכת עד קצה הפארק, ולעלות על הדמבו, על הספלים המסתובבים ועל באז. לא כל המתקנים פתוחים באקסטרה טיים. במלון יתנו לכם רשימת מתקנים שפתוחה בזמן הזה.

• למי שלא רוצה לחכות שעה וחצי כדי להצטלם עם הנסיכה, ועדיין יש לו ילדה שמאד רוצה להצטלם איתה, אז יש ארוחת צהריים מלכותית ובה יושבים לאכול ארוחת שף יוקרתית שבמהלכה מגיעות לשולחן שלכם כל הנסיכות.
     אנחנו סגרנו בארוחה הזו צילומים עם 4 נסיכות. בל, סינדרלה, שלגיה ואורורה.

זה אמנם יקר. אבל זה גם מאד מאד מבוקש. צריך להזמין ולשלם על זה מראש במהלך ההזמנה של הדיל של המלון. ואפשר גם להזמין את זה טלפונית מול מוקד ההזמנות של המלונות.

• "זמן תה עם מיקי" - מאד כיפי ומהנה. הרבה עוגות ועוגיות והרבה יחס אישי מהדמויות. כולל צילומים וחתימות.

היתרון הגדול של "זמן תה עם מיקי" על ארוחת הצהריים עם הנסיכות - זה שלכל דמות יש צלם פרטי של הפוטו פאס. ואז כל המשפחה יכולה להצטלם ביחד בתמונה איכותית. בעוד שבארוחת הצהריים עם הנסיכות, אין צלמים. ואתם מצלמים לבד עם הטלפון שלכם.

• בחלק מהמלונות יש בריכה. תביאו בגדי ים. לפעמים זה כיף בערב לנוח קצת ולהשתכשך במים.

• תראו את התהלוכה!! ותשקיעו בזה שעה וחצי כדי לשמור מקום על המדרכות בשדרה המרכזית. כבר בשעה 16:00 מתחילים הניצנים הראשונים של האנשים ששומרים את השורה הראשונה לתהלוכה. הם מתיישבים על המדרכות ומחכים עד 17:30 בלי לזוז משם. אנחנו עשינו את זה. וזה היה שווה!

• תראו את המופע סיום! תקדישו ערב אחד של מנוחה, ותגיעו לכיכר המרכזית שעה וחצי לפני המופע רק כדי לשמור מקום לשורה הראשונה. אז שימו לב לארוחות הערב שאתם קובעים, כדי לתזמן את היום שבו תראו את המופע סיום.

• אם יש לכם אפשרות - תקנו VIP FAST PASS ליום אחד. לנו קבעו את הכרטיסים ליום השני לביקור שלנו. ותיכננו את המתקנים בהתאם.
     זה אומר שיש לכם בערך 10 מתקנים בכל רחבי הפארק שבהם אתם תיכנסו חופשי במשך יום שלם. ללא המתנה בתור.

• לכו למופע הפעלולים של המכוניות והמופע של גיבורי מארוול. שני המופעים מתקיימים בפארק הסטודיו. והם פשוט נהדרים.
    לעומת זאת, המופע של דיסני ג'וניור היה נחמד פלוס. ללכת אליו רק אם יש זמן.

• בפארק הסטודיו יש נקודות לצילום עם באז / קפטן אמריקה / משפחת סופר על / מיקי מאוס / וודי ועוד, שניתן להזמין להם תור רק באמצעות אפליקציית .Linebertyהקטע עם האפליקציה הוא מאוד טריקי. וברגע שהבנתי את זה, הצלחנו להצטלם עם כולם בלי בעיה.
    בעקרון, לא ניתן להירשם ליותר מתור אחד מכל מכשיר נייד. אז תורידו את האפליקציה בכל טלפון שיש לכם. ועדיף שיהיה לכם אינטרנט סלולרי. אל תסתמכו על הרשת האלחוטית החינמית שפרוסה בפארק. היא לפעמים נתקעת.
    ההרשמה לתורים באפליקציה נפתחת 15 דקות לפני השעה הרישמית של הנקודת צילום. וזה לוקח בערך 20 שניות עד שהתור מתמלא לחלוטין.
     אז תהיו מוכנים עם ריפרש לאפליקציה. ותהיו זריזים. מהירות פה זה שם המשחק.

• תשתמשו בכרטיס הפאסט פאס (Fast Pass) הרגילים שהפארק מציע לכם. מתקן אחד בכל פעם. זה חוסך זמן בתורים.

• אנחנו קיבלנו מהמלון כרטיס מגנטי שנקרא .magic pass הכרטיס הזה הכיל את כרטיסי הכניסה שלנו לפארק ואת כרטיסי הארוחות בוקר / צהריים / ערב שלנו.אבל זה גם היה כרטיס תשלומים (Charge Card) ואיתו יכולנו לשלם בחנויות ובמסעדות של הפארק (חוץ מכמה מסעדות שלא שייכות לדיסני ונמצאות בווילג'). הכרטיס הזה עוזר מאד בכך שאפשר להשאיר את הכרטיס אשראי בכספת בחדר. ואת כל ההתנהלות עושים עם כרטיס אחד. את החיוב על כל העסקאות קיבלו בצורה מפורטת בסיום האירוח. וככה יודעים בדיוק על מה הוצאתם וכמה

• תורידו את האפליקציה של דיסני לנד פריז חודש לפני הביקור, ותתחילו קצת לסקור את מצב התורים לאטרקציות עוד לפני שאתם מגיעים. ככה יהיה לכם מושג על האטרקציות היותר פופולריות והפחות פופולריות. ובזמן הביקור, תוכלו לנווט עם האפליקציה ברחבי הפארק, ולמצוא את השירותים הקרובים, את המסעדות, ולדעת מה זמני ההמתנה העדכניים במתקנים שברחבי הפארק.

• קחו עגלה לילדים מתחת לגיל 6. ואם אין לכם עגלה, אז תוכלו בבוקר לשכור עגלה של המקום בפיקדון של 5 אירו. העגלות של הפארק מאד מכוערות, ומאד מאסיביות (עשויות בעיקר מברזל). אבל הרבה מהמבקרים נוהגים לקחת אותן.
    ולכל עגלה הם מצמידים את שם הילד שאליו שייכת העגלה באותו יום.

• טיפ של משהו שלא עשינו, אבל רצינו לנסות - המסעדה של הסרט רטטוי.
    ביציאה מהמתקן של רטטוי, רואים את המסעדה של הסרט. אפשר להזמין אליה מקומות מראש. והיא מאד מבוקשת.
     אנחנו אפילו לא יודעים כמה עולה שם ארוחה, כי הכל היה תפוס ומוזמן. אבל היא ניראת שווה ביותר. כדאי לנסות. Bistrot Chez Remy

• תצמידו לילדים שלכם תג שם באנגלית ומספר טלפון שלכם. כך שאם חס וחלילה הם ילכו לאיבוד, אז שיוכלו ליצור איתכם קשר. כי לא יהיה להם איך לתקשר עם אנשי המקום.
     בכניסה לכל פארק ניתן לקבל תגי שם מתאימים.

• תכינו את הילדים עם התכנים המתאימים. לפארק הדיסנילנד מומלץ לראות את צעצוע של סיפור, פיטר פן, פינוקיו, אליסה בארץ הפלאות, פוקהונטאס, מרי פופינס, שודדי הקראיביים, מלחמת הכוכבים, וסרטי נסיכות כמו שלגיה, היפיפיה הנרדמת וסינדרלה.
     לפארק הסטודיו מומלץ לראות את צעצוע של סיפור, רטטוי, מכוניות, מפלצות בעמ וסרטי מארוול.