לאחר מגורים בלונדון וביקורים בלתי פוסקים, החלטתי להקדיש פוסט שלם למסעדות ובתי קפה בלונדון לפי איזורים. תהנו :)
שכונת Mayfair -
שכונה יוקרתית והמחירים בהחלט בהתאם. מתאים למי שרוצה להתפנק ולפנק. מה שכן, ברוב המקומות שהייתי- היה תמורה למחיר.
בר claridge's - מלון על רחוב brook מציע בר עם קוקטיילים מעולים, אווירה בריטית ישנה ויוקרתית. ממליצה לנסות פעם אחת.
umu- מסעדת מישלן יפנית. מעולה.
Mnky Hse- מסעדת פיוז'ן עם חווית שירות מיוחדת, מוזיקה ואוכל ברמה.
chisou- אי שם בשכונת מייפאר שוכנת לה מסעדה חמודה, קטנה, לא יוקרתית ונגישה במחיר. הרולים היו טעימים וזה אחלה פיתרון למי שנמצא בסביבה ורוצה משהו לא יקר להחריד ולא מתויר.
sketch- המון רעש וצלצולים סביב בין המסעדות הכי מדוברות בלונדון בעיקר בזכות השירותים המעוצבים כמו ביצים. האוכל אכן טעים, גם הקוקטיילים. חוויה מיוחדת שם. אבל! במידה והגעתם לכמה ימים בודדים, לא הייתי מגיעה לכאן בביקור ראשון. בסופו של דבר מקום מאוד תיירותי. אולי שני.
nac- אחת המסעדות האהובות עליי באיזור. אינטימית, אוכל טעים, לא רעשנית ובכל זאת עכשווית וכיפית. נהניתי מאוד מהאוכל.
Hakkasan- האוכל מעולה והמסעדה נחשבת לבין הטובות בלונדון, אבל לטעמי היא טיפה אוברייטת.

שכונת Fitzrovia
שכונת פיצרוביה היא שכונה ששוכנת מצפון לרחוב אוקספורד, יש בה בעיקר בתי קפה חנויות וכמה משרדים. פחות מומלצת למגורים. בשכונה יש כמה פנינות של מסעדות:
טאפס Barrica- אני חובבת גדולה של מסעדות טאפס קטנות ואינטימיות, ואין ספק שהמסעדה הזאת עונה על הקריטריונים. האוכל טעים, הישיבה כיפית וגם האלכוהול מצוין. ממליצה!
מסעדת The Riding House Cafe- מסעדה אירופאית עם אוכל מגוון, fast food, snacks.
מסעדת House of Ho- מסעדה ויאטנמית עם מרפסת חמודה, אוכל טעים ולא יקר.

שכונת South Kensington
השכונה האהובה עליי בלונדון בה גרתי מספר חודשים. אוכל או לא אוכל- תגיעו לשם!
בית קפה
Brown + Rosie- נמצא במדרחוב די עמוס ליד הטיוב. בראנץ'.
Muriel's kitchen - בראנץ' שווה ליד הטיוב.
מסעדת
 Goat- ביליתי שם לא מעט, מסעדה חמודה שנמצאת על הרחוב שבו גרתי. מתאים גם לבראנצ'ים וגם לערב.
 chicama- המסעדה ממוקמת ליד שכונת צ'לסי, משום מה לא התלהבתי למרות ההמלצות.
Riccardo's- איטלקייה וטובה! האוכל טעים, לא יקר, שירות מעולה. חזרנו יותר מפעם אחת.
מסעדת
Dafne's- מסעדה מעולה ויקרה, מתאים מאוד לזוגות לארוחת ערב.
melabes- מסעדה עם שף ישראלי, אוכל מזרח תיכוני, מעולה. נמצאת על קנזיגטון היי סטריט מול הייד פארק.
beaufort house- ניסיתי רק את האגנז בנדיקט של הבוקר, חמוד ולא יותר.

שכונת Belgravia
בלגרביה היא שכונה מאוד יוקרתית עם שגרירויות בעיקר. אבל! יש שם את המסעדה, אם לא הכי טובה שהייתי בה בלונדון ברחוב הכי נחמד שקיים. מסעדת Dinings- סושי מטורף, האוכל ברמה, שירות מעולה, המסעדה בעלת 2 קומות כיפית וחמימה וזו כנראה המסעדה היחידה (חוץ ממסעדות זולות ופאסט פוד שקל לחזור) חזרנו יותר מפעם אחת כי פשוט היה תענוג. מ-ו-מ-ל-ץ!

שכונת Covent Garden
איזור מעולה להסתובבות, יש גם את שוק קובנט גארדן ולא מעט מחזות זמר בסביבה. המסעדות שיצא לי לבקר באיזור-
מסעדת
flesh and buns- אסייאתי נחמד מאוד.
בית קפה
timberyard seven dials - בראנץ טעים. מקום קצת של לפטופיסטים.
מסעדת chick n sours- מסעדה מעולה צ'יקן, כנפיים ומה שביניהם. זול!
מסעדת floral my lima- מסעדה פרויאנית מעולה!!

שכונת Chelsea
שכונה יוקרתית ומהממת(!) בבתיה, על נהר התמז. יש חנויות, גלריות (saatchi gallery) ובתי קפה. היא ממוקמת מאוד קרוב מערבה מווסטמינסטר ודרומה מקנזינגטון.
מסעדת Tom's kitchen- בין הבראנצ'ים הכי טובים שהיו לי בלונדון. שקשוקה מטורפת.
מסעדת The Ivy- כמה סניפים בעיר למסעדה המפורסמת, יצא לי להיות בצ'לסי דווקא. הבראנץ' חביב.

שכונת Soho
טוב, רשימה ארוכה לפנינו אבל שווה את זה. סוהו זה ה-מקום לברים ומסעדות, קשה לי להאמין שיש משהו בין לבין ;). אני מאמינה שלא יצא לי לחוות בערך 40 אחוז מהמסעדות שם אבל אני עובדת על זה. בכל מקרה, בין המסעדות הטובות שיצא לי להכיר:
פיצה Soho Joe- למי שרוצה מסעדת פיצה, קליל, אווירה צעירה וזול מאוד.
מסעדת yauatacha- מסעדה אסייתית המפורסמת בעיקר בזכות הדמפלינג. נהניתי מאוד אבל לא קיטגלתי כבין האסייאתיות האהובות עליי בלונדון.
בית קפה Steps Coffee Haus-בראנץ טעים!
בית קפה Apple Butter Cafe- בראנץ. פנקייק טעים
מסעדת Sophie's soho- מסעדה מעולה לטעמי. סלט סלק עם סלמון, תוספות של מקרוני אנד צ'יז, טאפסים.
בית קפה cafe boheme- בספק אם תסתובבו בסוהו ולא תיתקלו בבית קפה הזה. הוא נמצא על פינה בין שני רחובות, פתוח מאוד, בדר"כ עם מוזיקה חיה. מעולם לא ניסיתי את האוכל! אבל בשביל שתייה ובשביל בר זה אחלה פיתרון אם אתם בסביבה ויש מקום.
מסעדת Yeni- בין המסעדות הכי טובות בסוהו. מסעדה טורקית עם אוכל מדהים. בשר מדהים. שירות מדהים. נהניתי מאוד
ראמן Bone Daddies Soho- ראמן מעולה!
מסעדת Blanchette- בין האהובות עליי בלונדון. מסעדה צרפתית, אינטימית, כיפית לבילוי דייט או חבר, האוכל מדהים. אני אישית אוהבת מקומות כאלה מאשר מקומת סואנים מדי.
מסעדת Chotto Matte- מסעדה אסייאתית מעולה.
מסעדת Inko Nito- בין המסעדות הכי טובות שיצא לי להיות בסוהו. אסייאתית עם שף ישראלי. מנות מתוחכמות ומשביעות, ישיבה כיפית על הבר מול הטבחים (או שולחן רגיל).
מסעדת Machiya- ממוקמת ליד צ'יינה טאון אבל לא מתויירת, מסעדה קטנה מאוד אסיאתיית חמודה וזולה מי שמחפש משהו רגוע בסוף יום.
מסעדת Dalloway Terrace-
מסעדת Kiln- מסעדה תאילנדית קטנה שנחשבת לבין הטובות שבעיר. המנות התאילנדיות "האסליות" פחות מוכרות לחך הישראלי, זה לא רק פאד תאי. האוכל היה נחמד אני מניחה שהייתי נהנית יותר אם הייתי מכירה את המנות יותר לעומק ובאה בגישה יותר פתוחה. (חיפשתי את המוכר)
מסעדת Polpetto - אותו סגנון מסעדה כמו בלאנשט הצרפתייה שהזכרתי, רק אוכל איטלקי.
מסעדת Bao- מסעדה קטנה לבאנים.
מסעדת Hoppers- מסעדה סרי לנקית מעולה.
מסעדת Nopi- אחת מבין המסעדות של השף הישראלי אוטלנגי. אוכל טעים.

שכונת Shoreditch
שכונה שהייתה בעבר שכונת פועלים מהגרים והתפתחה עם השנים, היום בין האטרקציות המוכרות בלונדון עם חנויות וינטג', שווקי אוכל וביגוד, ברים והמון צעירים. לצערי לא יצא לי להיות ברוב המסעדות שם כמו שרציתי. כן יצא לי להיות בחלק:
מסעדת Rake's Cafe Bar- מסעדה נחמדה לצהריים, מנות גדולות. תזמינו את העוגת גבינה!
מסעדת Tramshed- מסעדת בשרים ענקית מעולה. המנות משביעות, טעימות. מומלץ.

שכונת London Bridge
הרבה מקומות טובים יש באיזור הזה-
בית קפה Where The Panckakes Are- בית קפה מעולה.
איזור אוכל Flat Iron Square- איזור אוכל מעולה, מגוון של אוכל.
מסעדת Duddell's- מסעדה אסייאתית מעולה, ממוקמת בתוך כנסייה.

שכונת Notting Hill
כולם מכירים את השכונה הפוטוגנית, עם הבתים הצבעוניים. בשכונה יש כמה וכמה מקומות מאוד נחמדים לשבת.
מסעדת chucs- מסעדה איטלקית מעולה, עם כמה סניפים בעיר.
מסעדת The Oak- אל המסעדה הלכתי לארוחת ערב פרטית, מה שאומר- בקומה השנייה עם חלון ענק לרחוב, יש חדר שלם לסעודה פרטית. האוכל אכן היה טעים אבל החוויה יותר. למי שמחפש להגיע מעל ל7 אנשים בערך ליום הולדת/ אירוע פרטי אני מאוד ממליצה.
בית קפה farm girl בית קפה עם מאצ'ה לאטה מאוד טעים, עם כמה סניפים בעיר.
בית קפה The dayroom cafe- בית קפה חמוד באחד מהרחובות הקטנים.
בית קפה the tin shed cafe בית קפה חמוד, ארוחות בוקר טובות.