סיאול עם ארבעה ילדים. שניים בוגרים 15, 13. ושניים קטנים 8 ו 4 עם עגלה.

סיאול מדהימה, מעניינת, חוויתית. כל יום קורה בה משהו ברחובות ובחינם. תהלוכה/ הפגנה/ הופעה..בעיקר בסופש, אבל בהחלט לא רק.

סדר הדברים נעשו לפעמים בספונטניות, ולא לפי אזורים גאוגרפים- אציין זאת בפוסט.

1. יום שבת:

-ארמון Gyeongbobkgung , חילופי משמרות. מקסים. כולם נהנו.

-Video game ally- לא קשור לאזור, נסענו לסמטה שמוכרים משחקי Play station, nintendo שלטים ועוד. משחקי arcaid. הבן הגדול היה לחוץ לקנות. מצא שם כל מה שרצה במחירים טובים. את הקטנים לא עיניין בכלל.

-בערב יצאנו ל Myeong dong מצאנו שם Arcade והילדים נהנו לשחק. כשחזרנו יומיים אחכ, פירקו אותו.

2. יום ראשון:

-Grand children park.

עדיף בסופש. כולם נהנו. היו הופעות והגדולים נהנו גם. לקטנים זה גן חיות, מתקנים ומזרקה מנגנת. והופעות. האזור מסביב גם נחמד.

בדרך חזור ירדנו בתחנה שראינו

-PC cafe - עבור הגדולים, זה מרתף מלא מחשבים עם משחקים ויכולים לשחק ביחד.עולה זול 6שח לשעה וחצי. שיחקו overwatch, או משהו legion..ואנחנו טיילנו בסביבה.

3. יום שני :

יום שהיה פחות חוויתי לקטנים, שווקים נחמד להם טיפה אבל לא הרבה, ולא משנה שאתמול היה סוג שוק אחר..

- Gwanghwamun - שוק מזכרות. בגדים. אוכל מעולה וטרי טרי למבוגרים. מצאנו חנות צעצועים שציידתי את הקטנה בצבעים ומשחקים ולבן ה 8 לגו, שהעסיק אותם מלא ערבים.

-Cheonggyecheon Stream - נחל משוחזר. ביום זה סתם נעים בצל, אבל לא מרשים. עדיף בלילה.

-Insa-dong שוק עבודת יד , רחוב ממש ממש נחמד.

-אטרקציית משחק איסוף נקודות לא הספקנו, נקרא running man.

4. יום שלישי:

-Samsung d'light

שתי קומות אינטראקטיביות של טכנולוגיה. אנחנו אוהבי טכנולגיה, כולם נהנו. באזור גאנגם,האזור גם נראה נחמד.

בבוקר אכלנו שם ב Dunken Donuts האהוב על כולנו. נחזור לאזור, פשוט מיהרנו למופע

-מופע nanta cooking - מופע כייפי ונחמד לכל המשפחה. כולם נהנו. לנו יצא הכי זול לקנות כרטיסים מהאתר ולא מ klook. סביב 100שח+ לכרטיס. מבחינת מיקום היה כדאי לשלב ביום אחר ולא עם סמסונג, כי הם באזורים שונים, אבל סהכ המעבר היה בסדר גמור.

-Myeong-dong אזור ושוק שוקק וכייפי ממש בערב, עם מלא אנשים, דוכני רחוב של אוכל ועוד, וחנויות מכל וכל. צמוד לתיאטרון ה nanta

5.יום רביעי יצא יום גשם

-Techno market- מיותר. זה קניון שבתוכו דוכנים של מצלמות/tv/gaming ועוד. וכל דוכן זה חנות. רק מי שצריך ממש לקנות, שווה.

COEX mall - מקום שווה ומהמם.ירד גשם ובילינו בו יום שלם. יש ספריה בשטח הקניון, מעוצב מדהים (אעלה תמונה) הכי יפה שראיתי אי פעם.

Arcade משחקים של מטבעות.

קולנוע ענק- ראינו סרט עכשווי שלא הגיע אלינו לקולנוע, באנגלית עם תרגום קוריאני, מחיר כרטיס 31שח. בארץ 40שח. קולנוע מבחינת סאונד מיוחד ממש, כמות הרמקולים שיש שם מטורפת. חויה.

-פסל בחוץ של הידיים של גאנגאם.

חנות daiso היפנית עם הכל ב 3 שח. כולם מוצאים בה מה לקנות.

לסיום מוסיפה תמונה מחוברת תיירים של מסלולים לפי ימים ואזורים, בכל סיאול.