ביום השלישי הגענו סופסוף לטיול אופנים סביב האגם. גם אז גילינו שחנות האופנים תפתח מאוחר בעקבות חג לאומי.
שכרנו אופני EBike לכולם ( זה מה שהיה).
והתחלנו ברכיבה, המסלול בנוי מחלקים יעודיים לאופנים ולהולכי רגל צמודים לאגם , אך ישנו חלק מהמסלול שהינו כביש ובו סימון לאופניים ויש גם מדרכה צרה ממול קצת מפחיד עם קטנטנים.
תוך כדי רכיבה הגענו לחניית רכבים וגילינו איזור חביב עם קשתות כדורעף , דשא וגישת כניסה לשחייה באגם . עצרנו לאתנחתא קלה. הפעם כולנו טבלנו וכמובן חלקנו יצאו לשחייה רצינית יותר עם סטרבה:)
מיותר לציין שאחרי הרכיבה היינו רעבים החזרנו את האופניים ונכנסנו למסעדת הבית ״ביץ כלאב״
אחרי שאכלנו מזג האויר השתנה פתאם והחל לרדת גשם חזק . החלטנו לקחת חלק בתחביב החדש של בני והוא טיפוס בולדרינג שם המקום : Kletterhalle Felsenfest . הוא מצא בקרבת מקום 17 דקות נסיעה . למבוגר 20 יורו ולילד 15 יורו. ולא הגבילו אותנו בזמן . פעילות מתאימה בהחלט ליום גשום