חברת התעופה יונייטד איירליינס מציינת בימים אלו 20 שנה לפעילותה בישראל, אז הופעל הקו הראשון לניו יורק/ניוארק. במהלך השנים טסו בקו זה יותר מ-6.2 מיליון נוסעים, ביותר מ-25 אלף טיסות.

החברה האמריקאית מציעה כעת שתי טיסות יומיות מתל אביב לניו יורק/ניוארק וטיסה יומית מתל אביב לסן פרנסיסקו, בכל ימות השנה, ושלוש טיסות שבועיות ישירות בין תל אביב לבין נמל הבית שלה בשדה התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס.

כאשר יצאה לדרך עם פעילותה בישראל, הציעה יונייטד (“קונטיננטל” דאז) בכל שבוע כ-4,000 מקומות על טיסותיה לישראל וכעבור שני עשורים, היא מציעה כיום כ-16 אלף בשבוע.

על רקע חגיגות 20 שנות הפעילות בישראל, הודיעה יונייטד בימים אלה כי מעתה, תוקפם של מיילים שנצברו בתוכנית MileagePlus לא יפוג לעולם והם יהיו זמינים לכל החיים. זאת, בניגוד לחברות תעופה רבות אחרות, בהן תוקפם של המיילים הוא מוגבל בזמן. זו בהחלט בשורה משמחת לכ-250 אלף הלקוחות הישראלים, הרשומים לתכנית של יונייטד.

״מספר לקוחות יונייטד שהשתמשו במיילים להזמנת טיסות בשנת 2018 היה גבוה יותר מאשר בכל שנה שקדמה לה, ואנחנו מצפים שהשיפור החדש יעודד עוד רבים אחרים לממש מיילים לטובת נסיעות בעולם בשנים הבאות״, אמר לוק בונדאר, סגן נשיא מועדון לקוחות ונשיא MileagePlus ביונייטד.

"אנחנו גאים במיוחד לציין 20 שנות פעילות של הקו הישיר שלנו מתל אביב לניו יורק/ניוארק. אנו מודים לכל לקוחותינו על בחירתם ביונייטד איירליינס, שהפכה את הקו לסיפור של הצלחה במרוצת השנים", אמר מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן.

“לפני מספר חודשים השקנו את קו הטיסה החדש לוושינגטון ולמען האמת הוא רושם הצלחה רבה, מעל מה שחזינו וציפינו”, הוסיף פרידמן ואף ציין כי בטיסותיה של יונייטד לישראל נרשמת כיום תפוסה ממוצעת של 94 אחוזים, שהם שיעור גבוה ביותר בהשוואה לחברות התעופה האחרות. התפוסה המלאה הזו כוללת גם את מחלקת האקונומי פרימיום פלוס, שהושקה גם היא לפני מספר חודשים.