לורנה טסנו עם ההורים שלי, בעלי ואני והילדים בן 7 ובן חודש וחצי,

שהינו במלון אינטרנשיונל הנמצא בחולות הזהב, במלון יש קזינו, המלון מפואר עם חדרים מרווחים מאד ויפים, קיבלנו חדר עם מרפסת. מחוץ למלון יש מוניות עם נהגים דוברי עברית,

על החוף מעבר לכביש יש לונה פארק קטן לילדים אבל נאמר לנו שהוא נפתח רק בחודש מאי.

הגענו בסוף אפריל מזג האוויר היה קריר והיו קצת טפטופים.

הטיסה הייתה מוקדם בבוקר, כשהגענו למלון קיבלנו מאד מהר את המפתחות ועלינו לנוח, אחרי מנוחה יצאנו לסיבוב באזור המלון, רוב רובו של החנויות והמסעדות באזור הטיילת היו סגורות,החוף היה ריק כמו בית קברות, שקט,דממה.

חזרנו למלון לאכול ארוחת ערב, במלון זה עושים דגים כשרים לשומרי הכשרות, לקחו דגים שלמים, עטפו בניר כסף יחד עם תפו”א וצלו אותם היה ממש נחמד.

למחרת שכרנו רכב 7 מקומות בעלות 50 יורו ליום ויצאנו לכוון הפארק המרכזי, נכנסנו לגן חיות, גן חיות ממש נחמד, האריה והנמר נמצאים במרחק נגיעה וזה היה מדהים בעינינו,

בפארק יש גם דולפינריום, כשהגענו לשם כבר היה סגור ולכן נסענו לכוון העיר, הסתובבנו בשוק, עברנו בין חנויות ולא מצאנו מציאות, הכול ישן ולא מושך את העין בכלל, רצינו ללכת לשוק התורכי ולא מצאנו אותו,

אחרי שבעיר היה קצת משעמם נסענו לחנות הכי מעניינת שם “ג'מבו” :) עשינו מלא שופינג והיה כיףףףףףף:).

חזרנו למלון עמוסי שקיות וההורים פרגנו לנו שהם ישמרו על הילדים וישכיבו אותם ואנחנו נלך לקזינו,הלכנו לקזינו והיה ממש כיף!!!

למחרת יצאנו לכוון כפר שאני כרגע לא זוכרת את שמו, לא ידענו מה בדיוק לחפש שם ולכן המשכנו לנסוע למעיין הקסום, המעיין הקסום מדהיייים ביופיו!!!!!!מים יוצאים מהאדמה, עצים לרוחב בתוך אגמים, בריכה עמוקה מאד עם מים צלולים כמו מראה, אין לי מושג אם בדרך כלל הכניסה עם עלות, אותנו הכניסו ללא עלות (אולי בגלל העונה).

משם החלטנו לחזור לכוון ורנה, ובדרך חזור עצרנו ביער האבנים הנמצא 18 ק"מ מערבית לורנה, גם שם נכנסנו ללא עלות, היה נחמד להסתובב שם, ומשם נסענו לדולפינריום (כן, זה שהיה סגור אתמול),המחיר היה 20 לבה לבן אדם, היה מופע מרהיב, הדולפינים זרקו עלינו כדורים, היה מופע מרהיב ומשעשע, מאד נהננו.

משם הלכנו למלון לאכול ארוחת ערב, קזינו ולישון,

קמנו לבוקר אחרון שלנו במלון, מזל שהטיסה רק בשעה 00:00 בלילה, יש לנו יום שלם לפנינו,

דיברנו עם הקבלה ושכרנו את החדר עד הערב כדי שנוכל לחזור להתקלח ולהתארגן לפני הטיסה, אותו יום היה ה 01/05, היום בו מתחילה עונת התיירות, הרחובות והכבישים נהיו עמוסים יותר, החנויות בטיילת נפתחו, הפארק לילדים שעל החוף נפתח, הרבה אנשים, בקיצור,שינוי קיצוני ברחובות.

התנענו את הרכב ונסענו לכוון כפר באלצ'יק-הגן הבוטני והארמון של הנסיכה מרי,

יש חניה בתשלום במקום,חנינו את הרכב והתחלנו ללכת במדרחוב לכוון הגן הבוטני, במדרחוב יש חנויות/דוכנים של מזכרות, קנינו כמה מזכרות שם,

הכניסה לגן הבוטני בעלות למבוגר של 7 לבה, ולילד בעלות 2 לבה, הגן גדול מאד, ירוק ויפה, לא הספקנו להסתובב בכל הגן היות והילד הגדול התעייף ולא היה לו כוח להמשיך להסתובב. כניסה לארמון בתוספת עלות, אנחנו בחרנו שלא להיכנס לשם.

אני ואמא שלי התחרטנו שלא קנינו משהו מחנות ג'מבו אז מבאלצ'יק נסענו לחנות, עשינו קניה זריזה ויצאנו לכוון העיר לחנות בשם new Yorker סוף סוף חנות עם בגדים מודרנים, קנינו פריטים בודדים ומשם נסענו לאטררציה האחרונה- קארטינג- היה מושלם ביותר!!!!!!!!

הקארטינג נמצא במרחק של כ- 4 ק``מ מהעיר באיזור שנקרא Vinitza.

משם חזרנו למלון, ובזמן ההמתנה להסעה שתיקח אותנו לשדה תעופה יצאנו עם הילד הגדול ללונה פארק והוא ממש נהנה,

הייתה חופשה מושלמת וסיומת מעולה לילד!!!