אתחיל מ”השורה האחרונה” – הבילוי על ההר החולש על אינסברוק טרחני ולא שווה את הזמן והמאמץ, למי שחווה הרים, רכבלים וגני חיות. העלות גבוהה מאוד, העלייה ארוכה ומתבצעת ברכבל עמוס לעייפה, בעמידה. הנוף על העיר נהדר אבל אין הצדקה לבזבז זמן יקר ו 82 אירו לרדוף אחריו.

לא מצאנו את חניון הקונגרס ב congress station: Congressgare – Rennweg 3

לכן חזרנו לחניה הסמוכה לשוק המקורה בכניסה לעיר העתיקה.

ההליכה ברגל לאורך הנהר עד תחנת הבסיס של הרכבל יפה ונעימה, הנהר משמאל.

הראנו את כרטיס החניה כאשר קנינו כרטיס משולב, הכולל עליה עד תחנה סופית של ההר וכרטיס כניסה לגן החיות האלפיני.

נסענו ברכבת, חצינו אתה את הנהר ובעזרתה טיפסנו על ההר.

1. – ירדנו בתחנת ביניים בגן החיות האלפיני Innsbruck Alpenzoo ובמשך שעתיים תמימות די התאכזבנו מלא למצוא חיות… כלובים גדולים על מורדות ההרים ריקים מבעלי חיים או אולי אלו הסתתרו מפאת החום. הצלחנו לצפות בזאבי בר, בציפורים, בחיות משק, בדוב מרוחק… כל היתר – רק השילוט מעיד על הכוונה.

האזור מוצל, יש ספסלי מנוחה והעליות מהוות אתגר קל. מפות מכוונות את ההליכה ומיספור הכלובים מבטיח להגיע לכולם. המסלול מסתיים בבית קפה-מסעדה ובגן שעשועים עשוי עץ נפלא לילדים.

2 – שוב ברכבת עלינו לתחנה הסופית בכפר Hungerburg. כפר חמוד ששווה להסתובב בו וליהנות מתצפיות לאינסברוק ומבתי קפה מוצלים.

1. עלינו ברכבל Innsbruck´s Nordkettenbahnen לפסגת ההר הצופה על אינסברוק. הנופים נהדרים. בכל פעם רואים יותר ויותר את אינסברוק ואת הנהר המתפתל בתוכה. הנסיעה ברכבל לא נעימה כלל. ארוכה, בעמידה, בצפיפות… הפסגה עצמה כנראה מעניינת יותר בחורף, למחליקים על השלג.
  1. ויתרנו על ירידה בתחנת הביניים של הרכבל לרמת האבסבורג, כי לא נצפתה סיבה מיוחדת. מתאים אולי למי שהולך הרים ומטייל בשבילים.

Natterer See6161 Natters

אגם קטן אליו מגיעים לאחר נסיעה ביער במעלה ההר. אזור בילוי המאכלס קרוואנים, משפחות היוצאות לבילוי יומי, משחקי מים, מגלשות, טרמפולינות, שייט, ספורט ימי, מאוד מעניין ומוצלח לפרוש שמיכה על דשא עשבוני רך, להלך ביער מסביב לאגם. כמובן שיש מסעדה ושירותים ומלתחות רחבים ונקיים. נכנסנו ללא תשלום כי אמרנו שבאנו רק לסייר. מי שרוצה לעשות שימוש במתקנים, צריך לשלם כניסה.