המשך הפוסט על טיול משפחתי.

6/8 – 9/8 שנגרילה (Shangri-La) – מגיעים בטיסה

קצת טיול בעיר העתיקה, יום טיול לטרסות המים הלבנות באישויטאיי (BaiShuiTai), הזמנו נהג דרך המלון, נסיעה ארוכה ומטלטלת, אבל המקום מדהים ולא עמוס. יום נוסף נסענו לאגם נאפה (Napa Hai), קיווינו לטיול רגלי, אך המקום מיועד או לטיולי סוסים או רכיבה באופניים סביב האגם.

מלון: Shangajoy Seasons Inn – חדר עם 4 מיטות מקלחת בחדר, הצוות והמקום קצת עייפים

10/8 – 12/8 ערוץ דילוג הנמר (Tiger Leaping Gorge) – נסיעה משנגרילה באוטובוס ל Qiaotou קונים כרטיסי כניסה (אין בדיקה לאורך המסלול העליון האם קניתם כרטיסים), משאירים את התיקים אצל ג'יינס גסטאהוס. וסביב השעה 11:00 מתחילים לטפס, אחרינו הולך סיני עם סוסים מבין את הפוטנציאל. עד תחילת המסלול הולכים על דרך חלקה סלולה וחלקה עפר. המסלול מתחיל מאתר עבודה בו יש שלט קטן המכווין למסלול. הילדה הקטנה עולה על הסוס עד סוף החלק של 28 הפיתולים, באמצע הדרך עוצרים לאכול ב Naxi Family Guesthouse. המסלול מדהים וקשה אך שווה את המאמץ. מגיעים סביב השעה 18:00 ל Tea-Horse Trade Guesthouse שם נישן ונאכל ארוחת ערב. מקום יפה מושקע .

למחרת בבוקר מחכים שהגשם יגמר והעננות תעבור ובערך בתשע יוצאים לדרך, ממשיכים להנות מהנוף ולוקחים את הזמן רגוע, מגיעים ל Tina's Youth Hostel, סביב 16:00 ומחליטים לא למהר ליעד הבא אלא לעשות שם את הלילה, החדרים מעולים והאוכל טוב.

12/8 – 15/8 ליג'יאנג (Lijiang) – טינה ארגנה לנו הסעה ל Qiaotou משם קל למצוא מונית לליג'יאנג.

העיר מלאה באנשים באוגוסט אז תתכננו לעומס. יום אחד ארגנו טיול לפארק Laojunshan Liming, חוויה מאוד יקרה גם נסיעה ארוכה וגם כניסה מאוד יקרה לפארק, הפארק יפה ומרשים.

מלון: Garden Inn – חדר עם 6 מיטות ומקלחת בחדר. מחוץ לעיר העתיקה אבל במיקום טוב ובעל בית דובר אנגלית ומסייע בכל דבר.

15/8 – 18/8 דאלי (Dali) – אוטובוס לדאלי, כמו ליג'אנג מלא בתיירים סינים, עיסויים בזול ואוכל טוב.

מלון: The Jade Emu International Guesthouse – חדר עם 3 מיטות גדולות, wifi עם vpn. מלא בתיירים מכל העולם, אווירה טובה וחדרים נקיים.

19/8 – 21/8 קונמינג (Kunming) – רכבת מהירה מדאלי, יומיים של טיול בעיר.

21/8 – 24/8 יואן יאנג (Yuanyang) – אוטובוס רעוע מביא אותנו עד לכניסה לאזור, שם קונים כרטיסים ומונית מסיעה אותנו למלון.

מתמקמים במלון בכפר ויוצאים להשקיף על הנוף. מבחינתנו מדובר על אחד המקומות היפים בסין. מרחבים אינסופיים של טרסות ירוקות של אורז. יום אחד עושים טיול לכפר הפטריות (על שם צורת הבתים) ויום שני עושים טיול של מס' שעות בשביל העובר בטרסות.

מלון: Timeless Hostel Yuanyang – שני חדרי שינה עם מקלחות בחדר. בעל הבית מקסים והאוכל סביר.

דברים כללים:

• תשלום כניסה ברוב המקומות מחל מגובה 1.2 כאשר גם הילדים משלמים מחיר לא מלא
  • הסינים אוהבים להצטלם עם זרים ובעיקר עם ילדים, תערכו בהתאם.
  • כל כרטיסי הטיסה הפנימיים ונסיעה אחת ברכבת הוזמנו ישירות מ CTRIP גם הבעיה עם הטיסה שבוטלה המוקד שלה סייע במציאת טיסה חלופית.