ביסטרו הונגריקום ”מסעדת Hungaricum Bizstro “
לפני שבוע חזרנו מטיול בבודפשט וברצוני להזהירכם בפני מסעדה שמהללים בטריפאדוויזר, אלא שהיא משרתת רק גוים - הכניסה לישראלים מותנית בתשלום כסף טוב - אין ארוחות תפריט לישראלים. הגענו למקום פעמיים בצהריים, זמן שהם מגישים ארוחות תפריט ופעמיים בחוצפה שאין לה גבול בעלת הבית אספה מייד את התפריטים מעל השולחן וטענה שהאוכל עבור ארוחות תפריט נגמר. השעה היתה 13:30 וישנו שלט ענק - ארוחות תפריט עד השעה 15:00. שם המסעדה - Hungaricum Bizstro והיא נמצאית ממש ליד הפרלמנט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל