ביסטרו הונגריקום ”מסעדה מצויינת עם אוכל הונגרי טרי וטעים ושירות מעולה“
היינו במסעדה מצויינת בבודפשט, קרובה לפרלמנט. אוכל מקומי בשם Hungarikum Bisztro.
השירות היה מצוין והאוכל מעולה. ברקע הייתה מוזיקת רקע טובה והמקום נקי ואדיב. אנחנו הזמנו מקום מראש. שילמנו 185 ש”ח לשלוש נפשות ואכלנו טוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל