מסעדת כרמל ”מסעדה כשרה ואיכותית“
היינו 4 ימים בבודפשט וחיפשנו אוכל כשר ואיכותי, בלילה הראשון הגענו לפי המלצה אבל אח”כ אכלונו שם כל לילה בגלל הטעם ואיכות המנות והשפע. רק קצת הלחץ השפיע על השירות והמלצרים שמידי פעם היו עצבנים
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל