הר סאלבה ”הגעה להר סילבה “
כדי להגיע להר סילבה מג׳נבה, יש לקחת קו שמונה מהתחנה המרכזית (Gare Cornavin) , הנוסע לתחנת Veyrier Douane (הקו מתפצל, פעם אחת מגיע אוטובוס שנוסע ליעד זה, ובפעם שאחריה אוטובוס שנוסע לתחנת Veyrier Tournettes, אל תתבלבלו! ) .
יורדים בתחנה האחרונה, ממשיכים עם הכביש, עוברים לצרפת (כשהייתי לא בדקו דרכונים, אבל עדיף להביא ליתר ביטחון.) , אחר כך יש צומת טי ואחריה שילוט בצבע אדום לאתר.
על האתר קראתי פה, מסכים עם הביקורת האוהדת (רק שנכתב משום מה לקחת קו 18 במקום 8.) , וממליץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל