הר סאלבה ”חוויה מרעננת ומחלצת עצמות בפאתי ג׳נבה“
רצינו לצאת מעט מהמולת העיר בלי להתרחק יותר מידי אז לקחנו אוטובוס קו 8 לכיוון Douane - Verier ירדנו בתחנה האחרונה של קו האוטובוס ומשם בהליכה רגלית קצרה 7 דקות עברנו לצרפת והגענו לרכבל. תמורת 12 יורו לאדם קנינו כרטיס הלוך ושוב. עלינו ברכבל. נוף עוצר נשימה נגלה לפנינו. מהפסגה בגובה 1100 מטרים ניתן לראות את אגם גנבה כמו גם את העיירות בצד הצרפתי של האגם. בפסגת ההר אפשר לצאת למסלולי הליכה רבים. בחרנו אחד מהם של כשעתיים. הליכה ביער עבות מידי פעם עוברים בשטחי אחו ירוקים ואין סוף תצפיות להרי היורה כמו גם למון מבלאן ולאזור ג׳נבה. יש כמה מסעדות והמון מקומות מגניבים לפיקניקים. במקום גם גן שעשועים קטן לילדים. מאוד מומלץ לכמה שעות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל