עובדיה שאטל פריז ”עובדיה נסיעות אין עליהם!“
הנהגים בהלוך ובחזור הגיעו בול בזמן והיו אדיבים ונעימים. במיוחד אציין לטובה את הנהג בחזור, שלמה, שחזר לפי בקשתנו למלון אחרי כמה דקות נסיעה, לקחת משהו ששכחנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל