חברת איי פי אף שאטל - הנהגים קרלוס ואיבן ”מעולים“
קרלוס נהדר עונה מהר לווטסאפ ואת הכל סגרנו בווטסאפ, העברות מהשדה למלון וחזרה לאחר שבוע.עמד בזמנים, בחור אדיב, רכב נקי ומרווח, הינו 2 זוגות ומאוד נהנינו מהאדם. נתן לנו המלצות לבילויים ומסעדות וכל העברה עלתה 30 יורו. וזאת למרות שהמתין בשדה כשעה עקב איחור. תודה לממליצים הקודמים היה כדאי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל