חברת איי פי אף שאטל - הנהגים קרלוס ואיבן ”מאוכזב מאוד “
בעקבות התגובות האוהדות לחברת הסעים זאת, גם אני יצרתי עמם קשר.
(עם קרלוס) . הוא יצר רושם של בחור רציני מאוד, עדכן בנוגע לשביתה שהייתה בשדה וכו' (בשל השביתה לא יכול היה לאסוף אותנו מהשדה) . זאת לא הייתה אשמתו אז סגרתי איתו שיאסוף אותנו מהמלון לשדה כשנצטרך לחזור הביתה.
קבענו לשעה 6:00, הבן אדם הבריז!
לא ענה לטלפון, אחרי מספר דקות מורטות עצבים שלח לי הודעה שהוא מאחר ואם זה בסדר שיבוא בשעה 6:30.
לשמחתי תפסנו מונית דרך המלון שהגיע תוך 2 דקות ובאותו מחיר.
את התגובה ששלחתי לו אתם יכולים לבד לדמיין, מתחיל ב - F.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל