כרטיסים מ-€67
פארק אירופה ”גן עדן ולא רק לילדים“
נסענו בספטמבר לפארק עם שתי בנות (שנתיים ו-8), כחלק מטיול סובב היער השחור. הגענו בסביבות השעה 9:00 בבוקר, כך שלא היו פקקים או תורים כלשהם בכניסה. הכניסה לפארק נראית כאילו היא לקוחה מהאגדות. היה פשוט נפלא ונעים. מזג האוויר היה מאיר פנים, והתורים בקושי לא היו. במרבית המתקנים הקטנה יכלה לעלות וגם לנו המבוגרים זאת הייתה חוויה. באותו הטיול דרך אגב עשינו גם את דיסינלד פריז, ובאופן מוזר ביותר – פארק אירופה לקח ובגדול. המחירים מאוד נוחים, אין תורים גדולים. אל תחמיצו את המתקן המהמם של ארתור, עלינו עליו פעמיים!
כרטיסים מ-€67
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל