אסיאטיקה טראוול ”טיול מומלץ“
לפני שבוע, ב-5 בנובמבר, חזרנו אשתי ואני מטיול חלומי של 10 ימים בוייטנאם. הטיול אורגן עבורינו ע״י חברת אסיאטיקה ומנהלת המשרד בהאנוי, הלן. בכל נסיעותינו בעולם אף פעם לא התמזל מזלנו לנסוע עם חברת תיור כזאת פרפקט כמו אסיטיקה. הלן היתה מקצועית, אדיבה ויעילה בצורה מושלמת. כל הבטחה שהבטיחה לנו התמלאה במלואה בדיוק ובזמן. היא דאגה שכל פריט בטיול יתבצע בצורה הטובה ביותר. היא סדרה לנו טיול פרטי בכל עיר שאליה נסענו עם ביקורים מסודרים, עם מלונות מקסימים ועם נהג ומדריך פרטיים בכל עיר שתמיד הופיעו בזמן כולל בשדות התעופה. אפילו לפני שיצאנו לטיול מביתנו בלוס אנג׳לס, הלן עמדה אתנו בקשר טלפוני תדיר עם עדכונים ואינפורמציה. לדעתי, הלן היא סמל לשירות מקצועי, נאמן ומושלם והיא נכס לחברת אסיאטיקה ולמטיילים הנוסעים אתה. אני ממליץ על הלן ואסי אטיקה בחום. אמנון.
אני מצטרפת פה להמלצה החמה של בעלי. הטיול הנהדר שתכננה ובצעה הלן עבורנו היה מעבר לציפיותינו. כאשר הגענו ל האנוי פגשנו את הלן במשרדה והיא קבלה אותנו כמו בני משפחה. היא אשה מאוד חיובית המשדרת אנרגיה של שלוה ואמון ואכן לא התאכזבנו מהלן ומכל הטיול.
זהבה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל