אסיאטיקה טראוול ”סוכנות עם גב“
חזרנו זה עתה מטיול מדהים בן 21 יום בוייטנאם. אין ספק שהצלחת הטיול ומטען החוויות שחווינו נזקפים.
לאסייאטיקה ולהלן שאיתה היינו בקשר ונסיונה הרב ויכולתה ליצור את הקשרים ולתת פתרונות תפורים.
לרצונות והטעמים שלנו, נתנו את הטון. הטיול עבר חלק, המדריכים והנהגים שפעו ידע ואמינות, הטיסות (4) המלונות האתרים- הכל תקתק. כל הכבוד. מומלצים בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל