גבעת ג'יאניקולו ”מומלץ מאוד“
תצפית מדהימה על העיר, אסור לפספס בשום מצב. אפשר בקלות להגיע בתחבורה או לעלות ברגל (קשה). אחרי התצפית מומלץ לרדת לשכונת טרסטברה, מאוד כיף להסתובב בה ולאכול ארוחת ערב או לשתות משהו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל