אסיאטיקה טראוול ”ויאטנם עם תיכנון מופלא“
תאי היקר.
שמחתי מאוד לעבוד איתך על תיכנון הטיול. כל היעדים שבחרת לנו היו יוצאים מהכלל. הכל היה מתוזמן על הדקה. הסבלנות האין סופית שלך אלי ואל השינויים שעשינו תוך כדי ראויים לשבח והכל נעשה עם חיוך, גם כשהיית בלחץ. אני שמח על הבחירה בסוכנות שלך, כי המליצו לי הרבה על סוכנות אחרת ואני אומר בוודאות שההצעת מחיר שלך הייתה הכי כדאית לי מכיוון שידעת להציע גם את טווח האפשרויות אל מול המחיר.
כבר שלחתי לשני חברים את הטלפון שלך, כי אחרי שראו את התמונות מויאטנם החליטו גם לטוס לשם. צפה לטלפון בהמשך.
אז לסיכום, המון במון תודה בשמי ובשם משפחתי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל