אסיאטיקה טראוול ”המלצה חמה על לין באסיאטיקה“
חזרנו בסוף שבוע זה מטיול בן 21 יום בוויטנאם. קודם לטיול בדקנו הצעות ומסלולים וכמובן גם מחירים בחברות כמו פגסוס והחברה הגיאוגרפית. פנינו לאסיאתיקה וקיבלנו מיד תשובה מגברת Lien. הקשר היה מיידי חם ותומך. הקשר נוצר ביוני והטיול נקבע לאוקטובר. מאז כל פעם בדקנו וביקשנו שינויים. לכל בקשה נענינו מיד. לבסוף קבענו מסלול עם 5 טיסות כולל קמבודיה.בהגיענו להנוי חיכה לנו נהג עם מדריך. המכוניות לאורך כל הטיול היו ברמה גבוהה עם מיזוג וWi Fi.בערב הראשון התארחנו אצל ליין בביתה עם הבעל המקסים אחותה ובן זוגה וההורים. ישר קיבלנו הרושם איך חיים משפחות בוויטנאם והאוכל המיוחד. נא ולאורך כל הטיול בכל שעה שנזקקנו לסיוע, עצה טובה, לין עמדה לעזרתנו. כדי שתבינו אנו מטיילים וותיקים ויש לנו נסיון רב בטיולים רבים אשר כולם היו באירגון שלנו. סיכומו של דבר הטיול הזה תודות ללין היה אחד המרשימים שעשינו. עכשו המסלול המקיף והמחיר ששילמנו בסופו של יום היה זול מהחברה הגיאוגרפית ופגסוס ורמת המלונות היתה של 5 כוכבים. בוויטנם מלונות כאלה עולים ברמתם מעל המקובל המערב. חדרים גדולים עם אמבטיות גאקוזי וכו׳לא לחשוב פעמיים בטיול לוויטנם ולחפש את לין באסי אטיקה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל