שירה גפן ”תכנון טיול מעולה ,עצם בניית הטיול איתה הייתה חוויה.“
חייב לפרגן עוד לפני שיצאנו לטיול. אנחנו 3 משפחות, סה”כ 13 איש. עם ילדים בגילאים שונים. ישבנו בזום משותף, שירה הייתה סבלנית, קשובה, סופר מקצועית וסופר נחמדה. היא סידרה לנו את כל הבלגן בראש. מה שאהבנו בתכנון שלה שהיא לא החליטה עבורינו דברים, אלא שיתפה אותנו. הציגה לנו למשל את האפשרות לקחת רכב גדול לכולנו עם כל הפלוסים והמינוסים, מול האפשרות של לקחת שלושה גיפים.. אנחנו ממליצים עליה בכל פה, וכמובן נכתוב שוב אחרי שנחזור.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל