כרטיסים מ-€29
לונדון איי - הגלגל הענק בלונדון ”חוויית london eye“
זו מעין חווית חובה שלמעשה אינה מעניינת במיוחד אבל גם לא מזיקה. הייתי מגדיר אותה כחביבה. הילדים התלהבו בהתחלה ואחר כך איבדו עניין. הנופים יפים אבל יש עוד מקומות מהם נשקפים נופי לונדון. אם מגיעים בשעות הפתיחה גם התורים אפילו בשיא העונה די סבירים. יחד עם זאת יש אתרים הרבה יותר מעניינים בלונדון.
כרטיסים מ-€29
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל