הולה שלום ”אולי נחמדים אבל כשתתקלו בבעיה לא יתייחסו אליכם!“
הגענו לברצלונה ועלינו על אוטובוס שהביא אותנו למלון. על האוטובוס חיכו שני מדריכים שנראו מאוד נחמדים.אבל מסתבר שנפלנו לתרמית!
באוטובוס סיפרו על טיולים שנשמעים מושלמים ובחרנו להירשם לאחד הטיולים, התבקשנו לשלם מקדמה (כ 80 %) . יום לפני הטיול אחי הקטן התקרר ובקשנו לבטל ולקבל את הכסף. דיברנו עם ברק וקיבלנו יחס שלא מגיע לאף אחד! יחס מזלזל חוצפני ובטוח לא שרותי.
ברק לא היה מוכן להתחשב ולא להחזיר את הכסף. גם לאחר שהתינוק שמשלם קנס על ביטול אבל משהו הגיוני ברק לא היה מוכן לשמוע.
חשוב לציין שבשום שלב לא נאמר שאין החזרים או כמה זמן מראש ניתן לבטל!
שימו לב שאתם לא מופעלים הפח הנחמדות כי כשתהיה בעיה לא תקבלו מענה הולם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל