שוק הילדים האדומים ”מקום טוב לאכול בו“
פעם היה מדובר בשוק של ממש. כיום כבר לא ניתן לקרוא למתחם שוק אלא מרכז של אוכל רחוב טעים ביותר ומגוון מאוד. אנחנו בחרנו לאכול אוכל איטלקי. אכלנו 4 מנות בעלות של 11-14 יורו לכל מנה. היה בהחלט טעים. לאור העובדה שהאוכל בשוק טעים וגם יש בו אווירה מגניבה אני ממליץ לחשוב על המתחם כמקום אפשרי לאכול בו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל