מידע חיוני נוסף בהודו ”איך לפתוח מכשירי נוקיה ל- SIM הודי“
במקום לרוץ לאורנג`/סלקום ולשלם סכום נכבד, היכנסו לאתר שבלינק, ובשדות שכתוב Dct4:
1. הכניסו את ה- IMEI שלכם (הוא יופיע על מסך הפלאפון שלכם אם תקישו (*)(#)6,0,(#)(קראו מימין לשמאל)
2. בחרו את רשת Partner Copmmunications או Cellcom
3. בשדה GEN בחרו ב-original.
4. שדה אחרון- בחרו את דגם הנוקיה שברשותכם.
עכשיו לחצו על כפתור האישור, והאתר יתן לכם רשימה של קודים. ליחצו על השורה How to use, ויופיע לכם הסבר בדיוק איפה להכניס את הקוד. הכניסו את הקוד, והפלאפון שלכם פרוץ. זה רק נשמע מסובך, זה לקח לי בערך 5 דקות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל