מסלול בן שבוע-שבועיים באוסטריה ”8 ימים באוסטריה“
יום ראשון: טיסה לוינה, נחיתה בערב ורכבת מקומית לדירה ברובע 15.
יום שני: וינה: בית הונטרדווסר, מוזיאון פרויד, סיבוב על הרינג, שמרקט, סצסיון, בית האופרה, מדרחוב קרטנר, סן סטפן, שטאד פארק, רח מריה הילפר, ארוחת ערב בואפיאנו וקינוח בקפה צנטרל.
יום שלישי: איסוף רכב שכור בתחנת בנהוף ונסיעה לכיוון קרמס, דורנשטיין, שפיץ, מלק. נסיעה לאגם טראונזי ולינה בטראונקירשן.
יום רביעי: נסיעה לכיוון באד אישל, עוגה אצל זאונר ורכישת כרטיס זלצבוגר לנד. משם לכיוון הלשטאט + מכרה המלח המקומי ואחר כך לתצפית שמעל אגם גוסאו. חזרה להלשטאט לנוכח תנאי מזג אויר שמנעו את הביקור במערת דאכשטיין ותצפית 5 האצבעות ונסיעה לכוון אגמי גרונדלזי וטופליצזי. לינה בצימר באברזי.
יום חמישי: ביקור בסט גילגן ומשם לזלצבורג. שהייה במקום מהשעה עשר ועד 6 בערב לרבות מיצוי 13 אטרקציות מהכרטיס. לינה באניף.
יום שישי: נסיעה לארמון הלברון (קשקוש מיותר)ופיצוי נהדר בגן החיות הסמוך ומשם לחנות המפעל בגרודיג ומשם ללאמר קלאם ולמגלשות אבטנאו שהתברר כי הן סגורות! חזרה לכיוון מערת הקרח בוורפן, איחור של חצי שעה שמנע כניסה וביקור פיצוי מיותר לגמרי במצודת ורפן. משם לכוון מרחצאות באד הופגשטיין ולינה במקום.
יום שביעי: נסיעה קצרה לרכבל סטרובנקוגל בבאד גאסטיין והצפנה לכוון הכניסה הצפונית לגרוסגלוקנר עד הלינגובלוט. מחיר לרכב: 32 יורו. סיום הכביש בשעות הצהריים ומשם לכוון מפלי קרימל וחזרה לצל אם זי. לינה בוורפן.
יום שמיני: מערת הקרח. ביקור של 3 שעות בדיוק ונסיעה לכוון זלצבורג ומשם ללינה באיזור שדה התעופה.
יום תשיעי: טיסת בוקר לישראל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל