הנהג פרנק ג'שו ”נהג מדהים עם מיניבוסים גדולים“
יצאנו לברלין, שמונה אנשים, ובשדה חיכה לנו פראנק, שהיה אדיב במיוחד ונתן לנו הסבר מפורט לכל שאלותינו. הסעה לעיר (למלון) עלתה לנו 70 אירו לשמונה אנשים (לכל כיוון).
כשהחזיר אותנו לשדה התעופה Tegel, אף ירד וליווה אותנו לעמדת ה TAX free והסביר לנו מה נדרש.
פנים מחייכות בהגעה ובעזיבה. מומלץ מאוד
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל