אסיאטיקה טראוול ”טיול לויאטנם עם Asiatica“
בחודש יולי יצאנו לטיול לויאטנם קבוצה של 10 חברים. הטיול אורגן ע"י פיבי Phoebe מחברת אסיאטיקה בצורה יוצאת מן הכלל. כל מה שתוכנן בוצע על הצד הטוב ביותר ואף מעבר לכך. קיבלנו יחס מצוין ומענה לכל דבר באופן מיידי. המדריכים היו מצויינים. ממליץ בחום על החברה. אמינים ונותנים שרות מעולה ובמחיר מצוין.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל