אביחי בקר - הולך בברלין ”חוויה מושלמת“
חוויה מושלמת - ידע אינסופי בכל התחומים, מקצועיות והתאמה של הסיור בדיוק למה שרציתי. אביחי מכיר כל פרט ופרט בברלין. מומלץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל